Wednesday, February 24, 2010

unes v6i ilmsi?

Head vabariigi aastap2eva! T2histasime seda sukeldumisega, mille k6ige t2psem kirjeldus oleks: vauuuu!!! V6i: oh sa poiss!!!
K6igepealt tuleks mainida, et mu murem6tted olid p6hjendatud. Eilne m2luv2rskendamis-sukeldumine Mabuli saare l2hedal oli ikka 6udne kyll, 6igemini ma ise olin seda. Vee all t2itsa ebaadekvaatne, juhm ja kohmakas. Ootasin kogu aeg, et uusmeremaalasest divemaster Rory tirib mu k6rvupidi pinnale ning k2sib uuesti OWD kursusele minna ja Sipadanist mitte unistadagi. Kahtlemata oleks tulnud temaga n6ustuda. Kolmanda sukeldumise l6puks tundus, et ma ei kujutagi iseendale ja elusloodusele enam suuremat ohtu - kui v2lja arvata see, et kippusin aeg-ajalt ikka veel kontrollimatu korgina pinnale kerkima, oli juba enam-v2hem kindel tunne. Aga teadmine, et Sipadani l2hedal on ysna tugevad hoovused, tegi veidi m6tlikuks ikka.

Kahel sukeldumisel kolmest oli hoovus t6esti tugev, t2nane DM ytles, et lausa ebatavaliselt. Ytleme otse v2lja, et mul tuli vahepeal natist kinni hoida, muidu oleks ma ilmselt iseseisvalt Filipiinide v6i Indoneesia suunas minema purjetanud. Kohati oli tunne nagu vist astronaudil kaaluta olekus. Ilm oli vahepeal pilvine ja meri ka ypris rahutu, pinnale tulles andis lainega v6idelda. Aga yldiselt - kolmekordne vau t6epoolest! Lisaks muule (kuid v2iksemale) heale-paremale n2gime suuri kilpkonnasid, barrakuudaparve, ujusime jackfishi parve keskel (romantiliselt M-ga k2est kinni, et hoovus mind 2ra ei viiks;) ja tublisti erinevaid haisid, ka v2ga l2hedalt (ka whitetip oli suurema esindusega kohal). Ah jaa, k6igepealt Sipadani poole s6ites sattusime delfiinide peale, kes m6nd aega paadiga kaasa ujusid v6i rivisammul 6hku hyppasid:)) Merep6hi ning korallsein olid samuti suurep2rased. Rohkem kui korra k2is peast l2bi m6te, et olen see ikka veel mina v6i hoopis m6ni tegelane Discovery v6i Animal Planeti kanalil v6i on see lihtsalt yks eriti ere Lariami poolt saadetud uni. P2ikesest 6hetav n2gu viitab sellele, et ju see ikka vana hea mina ja t2itsa ilmsi oli. 

Homme l2heme snorkeldama:)

1 comment:

Kerttu ja Musirullid said...

Lahee! Tuleb välja, et Elokene on täielik kirjanäitsik! Ülimõnus lugemine meeleheitel koduperenaisele :D Meie küll sukelduma ega snorgeldama homme ei lähe, aga lumi on rinnuni, nii et kui nädalavahetusel sulaks läheb, siis saame ehk meiegi siin snorgeldada ja ehk elus esimest korda sukeldumagi minna ;)